Monte Albertia eta Osamen, balioak lantzen

Monte Albertian, ikasgeletatik eta entrenamenduetatik haratago, lankidetzaren magian eta gure komunitateari egindako ekarpenean sinesten dugu.

Ile-apainketako ikasleen proiektu berria, Osamen errehabilitazio psikosozialeko zentroarekin lankidetzan burutua, gure trebetasunek besteen bizitzan eragin positiboa izan dezaketela erakusten duen testigantza da.

Ile-apainketako ikasleek beren denbora eta talentua eskaini diete Osamen zentroko kideei aukerako lanak egiteko. Ile-mozketa modernoetatik hasi eta kolore-aldaketa sortzaile eta orrazkera dotoreetaraino, zerbitzu bakoitza maitasunez eta dedikazioz eman zen. Baina guraizeez eta eskuilez haratago, benetan sortu zena inklusio eta elkarrekiko estimu giro berezia izan zen.

Jardunaldia esperientzia estetiko bat izateaz gain, benetako konexioak eraikitzeko aukera ere izan zen. Ikasleek eta Osameneko kideek barreak eta istorioak partekatu zituzten, eta, garrantzitsuena, etorkizuneko topaketetarako planak eraiki zituzten. Interakzio hori ile-apaindegiaren azaleratik haratago doa, eta giza konexioaren eta inklusioaren garrantziaren oroigarri gisa balio du.

Lankidetza horren alderdirik nabarmenena ez da soilik kanpoko irudia aldatzea, baizik eta gure ikasleei funtsezko balioak lantzeko eman zien aukera. Enpatia, pazientzia eta irekitasuna esperientzia paregabe horretan landu ziren, ile-apainketa arte estetikoa ez ezik garapen pertsonal eta sozialerako plataforma ere badela erakutsiz.

Monte Albertian, ikasgelaren mugak gainditzen dituzten ekimenak ospatu eta babesten ditugu, eta harro gaude gure ile-apaindegiko ikasleekin, Osamen zentroan egin duten lan bikainagatik. Proiektu honek, kanpoaldea edertzeaz gain, bihotzak ukitu zituen eta marka iraunkor bat utzi zuen bi aldeetan. Gure ikasle talentudunen proiektu esanguratsu eta enpatiko gehiagoren hasiera besterik ez da!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *